Enquesta de Satisfacció 2019 Per seguir millorant els nostres serveis necessitem conèixer la seva opinió. Dediqui’ns uns minuts per a completar aquesta enquesta. Edat: <30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 >81 None Sexe: Home Dona None País: Please select your answer Espanya Àustria Bèlgica Bulgària Xipre Dinamarca Finlàndia França Grècia Hongria Irlanda Itàlia Luxemburg Malta Països Baixos Polònia Portugal Regne Unit Alemanya Romania Suècia Letònia Estònia Lituània Republica Checa Republica Eslovaca Eslovènia Altres Països O Territoris De La Unió Europea Altres Països O Territoris De America Del Nord Altres Països O Territoris De Sud America Altres Països O Territoris Del Carib I America Central Altres Països O Territoris De Africa Altres Països O Territoris D'Àsia Altres Països O Territoris D'Oceania Valora, segons el teu nivell de satisfacció: 1 - PERSONAL D'OFICINA 1.1 - Atenció rebuda (amabilitat, comportament): Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 1.2 - Agilitat i capacitat de resposta: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 2 - PERSONAL DE MARINERÍA 2.1 - Atenció rebuda (amabilitat, comportament): Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 2.2 - Agilitat i capacitat de reposta: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3 - SERVEIS PORTUARIS 3.1 - Grua: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.2 - Amarrament (qualitat, situació, facilitat): Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.3 - Benzinera: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.4 - Vigilància i seguretat: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.5 - Neteja i manteniment: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.6 - Informació marítima i meteorològica: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.7 - VHF (atenció i resposta): Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.8 - Wi-Fi: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 3.9 - Xarxes socials (web, facebook, etc.): Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4 - INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENTS 4.1 - Senyalització: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4-2. Recollida selectiva de residus: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.3 - Electricitat: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.4 - Aigua: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.5 - Vestidors i sanitaris: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.6 - Piscina: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.7 - Bugaderia: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.8 - Locals socials: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 4.9 - Restaurant: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5 - ÀREA ESPORTIVA I SOCIAL 5.1 - ESCOLA DE VELA 5.1.1 - Personal: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.1.2 - Equipaments i material: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.2 - ESCOLA DE NATACIÓ 5.2.1 - Personal: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.2.2 - Equipaments i material: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.3 - CLUB DE BUSSEIG 5.3.1 - Personal: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.3.2 - Equipaments i material: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.4 - CASALS 5.4.1 - Personal: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.4.2 - Activitats i material: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 5.5 - ACTIVITATS SOCIALS 5.5.1 - Xerrades, tallers, sortides, exposicions, etc.: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 6 - QUALIFICACIÓ GENERAL 6.1 - Indica el grau general de satisfacció, segons la teva experiència al Club: Molt Malament Malament Regular Bé Molt Bé Ns/Nc None 6.2 - Recomanaries el Club a un amic o familiar: Si No None 7 - OBSERVACIONS I SUGGERIMENTS Accepto la Política de Privacitat (Llegir) OPCIONAL: Nom i Cognom: Embarcació: Telèfon: Email: Les respostes seran tractades de forma confidencial i seran utilitzades únicament per millorar el servei que facilitem. Time's up 24 gener, 2019