Enquesta de Satisfacció 2019 Per seguir millorant els nostres serveis necessitem conèixer la seva opinió. Dediqui’ns uns minuts per a completar aquesta enquesta. Idade: <30 31-40 41-50 51-60 61-70 71-80 >81 None Sexo: Lar Dona None País: Por favor selecione sua resposta Espanha Áustria Bélgica Bulgária Chipre Dinamarca Finlândia França Grécia Hungria Irlanda Itália Luxemburgo Malta Holanda Polônia Portugal Unidade de contagem Alemanha Romênia Suécia Letônia Estônia Lituânia Republica Checa República Eslovaca Eslovênia Outros países ou territórios da União Europeia Outros países ou territórios da América do Norte Outros países ou territórios da América do Sul Outros países ou territórios do Caribe e da América Central Outros países ou territórios da África Altres Països O Territoris D'Àsia Altres Països O Territoris D'Oceania Valora, segons el teu nivell de satisfacció: 1 - PERSONAL D'OFICINA 1.1 - Atenció rebuda (amabilitat, comportament): Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 1.2 - Agilitat i capacitat de resposta: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 2 - PERSONAL DE MARINERÍA 2.1 - Atenció rebuda (amabilitat, comportament): Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 2.2 - Agilitat i capacitat de reposta: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3 - SERVEIS PORTUARIS 3.1 - Grua: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.2 - Amarrament (qualitat, situació, facilitat): Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.3 - Benzinera: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.4 - Vigilància i seguretat: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.5 - Neteja i manteniment: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.6 - Informació marítima i meteorològica: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.7 - VHF (atenció i resposta): Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.8 - Wi-Fi: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 3.9 - Xarxes socials (web, facebook, etc.): Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4 - INSTAL·LACIONS I EQUIPAMENTS 4.1 - Senyalització: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4-2. Recollida selectiva de residus: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.3 - Electricitat: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.4 - Aigua: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.5 - Vestidors i sanitaris: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.6 - Piscina: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.7 - Bugaderia: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.8 - Locals socials: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 4.9 - Restaurant: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5 - ÀREA ESPORTIVA I SOCIAL 5.1 - ESCOLA DE VELA 5.1.1 - Personal: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.1.2 - Equipaments i material: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.2 - ESCOLA DE NATACIÓ 5.2.1 - Personal: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.2.2 - Equipaments i material: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.3 - CLUB DE BUSSEIG 5.3.1 - Personal: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.3.2 - Equipaments i material: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.4 - CASALS 5.4.1 - Personal: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.4.2 - Activitats i material: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 5.5 - ACTIVITATS SOCIALS 5.5.1 - Xerrades, tallers, sortides, exposicions, etc.: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 6 - QUALIFICACIÓ GENERAL 6.1 - Indica el grau general de satisfacció, segons la teva experiència al Club: Molt Malament Ruim Regular Pequeno Molt Bé Ns/Nc None 6.2 - Recomanaries el Club a un amic o familiar: E Não None 7 - OBSERVACIONS I SUGGERIMENTS Aceito a Política de Privacidade (Ler) OPCIONAL: Nome e sobrenome: Embarcació: Telefone: E-mail: As respostas serão tratadas de forma confidencial e serão utilizadas exclusivamente para melhorar o serviço que prestamos. Acabou o tempo 24 January, 2019